Logo projektu Gaming the System: Transformative Education for European Youth Workers

Gaming the System: Transformative Education for European Youth Workers

Projekt „Gaming the System: Transformative Education for EuropeanYouth Workers” to innowacyjny kurs szkoleniowy, którego celem jest zrewolucjonizowanie pracy z młodzieżą poprzez strategiczne wykorzystanie grywalizacji. Grywalizacja (ang. gamification) oznacza wykorzystanie elementów gier w edukacji, marketingu czy zarządzaniu, aby zwiększyć zaangażowanie i motywację uczestników Projekt ma na celu podniesienie umiejętności zawodowych i wiedzy uczestników poprzez odkrywanie i opanowanie technik grywalizacji, które sprawiają, że nauka jest bardziej dynamiczna, angażująca i skuteczna. Projekt przeznaczony jest dla osób pracujących z młodzieżą i skupia się na wyposażeniu ich w umiejętności grywalizacji.

Numer referencyjny

2023-3-NL02-KA153-YOU-000175879

Czas trwania projektu

01.01.2024-31.12.2024

Wymiana

2014.10.24 – 22.10.24

Działania, które zostaną podjęte w projekcie:

Kurs szkoleniowy dla 30 osób z 7 krajów (Holandia, Polska, Hiszpania, Rumunia, Litwa, Portugalia, Czechy) obejmujący aktywności takie jak:

  • Poszerzanie wiedzy na temat wykorzystania grywalizacji w edukacji młodzieży
  • Praca za pomocą metod edukacji nieformalnej
  • Opracowanie przyjaznego dla użytkownika przewodnika PDF dla osób pracujących z młodzieżą na temat wdrażania grywalizacji
  • Promowanie innowacyjnych metod nauczania
  • Podnoszenie świadomości na temat programu Erasmus Plus
  • Wzmacnianie potencjału organizacji uczestniczących w zarządzaniu organizacjami pozarządowymi, pracy z młodzieżą i edukacji
  • Działania na wszystkich poziomach (lokalny, regionalnym, krajowym i europejskim)
  • Praca w grupach międzykulturowych w języku angielskim
  • Wieczory kulturowe, które wpłyną na poznanie zwyczajów oraz jedzenia z danego kraju

Co robimy podczas projektu:

    • zwiększamy świadomość uczestników na temat zastosowania grywalizacji w edukacji młodzieży 
    • promujemy innowacyjne metody nauczania
    • nabywamy umiejętności korzystania z grywalizacji w pracy z młodzieżą, dzięki czemu nauka może być bardziej angażująca i skuteczna
    • tworzymy przewodnik dla europejskich pracowników młodzieżowych
    • rozwijamy umiejętności komunikacyjne
    • zwiększamy zrozumienie i uczestnictwo w programie Erasmus Plus wśród uczestników 
    • uczymy się współpracy w międzynarodowym zespole
    • rozwijamy kompetencje językowe poprzez pracę w języku angielskim

 

Do projektu zaangażowani są:

logo Youth Line Netherlands

Youth Line Netherlands

Lider projektu

Holandia

Logo Enterprising Partners

Enterprising Partners

Partner projektu

Litwa

Logo Level Up

Stowarzyszenie LEVEL UP

Partner projektu

Polska

Logo Youth Line-Portugal

Associação Youth Line Portugal

Partner projektu

Portugalia

Logo Youth BCN

Associació per la mobilitat internacional i emprenedoria YOUTH BCN

Partner projektu

Hiszpania

Logo Euroteam Czech Republic

Euroteam czech republic

Partner projektu

Czechy

Asociația MULTIKULTI

Asociația Multikulti

Partner projektu

Rumunia

Erasmus+ logo

Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach programu Erasmus+.

Finansowane przez Unię EU